A Scratch Challange 2020 őszi programozói versenyen 1. helyezést ért el Puskás Szilvia 8.f osztályos diákunk. A kihívásra tetszőleges oktatóprogrammal lehetett nevezni, bármely tantárgyhoz és korosztályhoz kapcsolódhatott az ötlet, a lényeg, hogy segítsen másoknak a tanulásban.
Szilvi így ír a projektjéről:
Az volt a feladat, hogy készítsünk egy olyan programot, amivel gyerekeknek segítünk az online tanulásban. Én alsó tagozatos diákoknak, matematika és természetismeret tantárgyakból szerettem volna segíteni az elkészült játékommal, mert a kicsiknek nehezebb megérteni ezt a helyzetet.
A játékhoz részletes leírást készítettem, hogy ne okozzon gondot senkinek se a használata. Nagy örömmel el tudom azt is mondani, hogy a valóságban is alkalmazásra került a játékom, és elégedettek voltak vele a gyerkőcök.
Szívesen részt veszek a jövőben is ilyen kihívásokban, ha lesz rá alkalom, és remélem sok gyerekhez eljut még ezután is a játékom.
Híradás a delmagyar.hu oldalán: Tanulást segítő programot írt alsósoknak a csongrádi diák.